Beleid voor retourneren en ruilen

De tevredenheid van de klant is topprioriteit bij Gear2win en dat tonen wij met ons soepele beleid inzake terugname en omruiling. Indien je bestelling niet past, je vindt het niet leuk, je hebt het verkeerde product of indien de goederen defect of beschadigd zijn aangekomen, betalen wij je geld terug of vervangen de producten.

Goederen kunnen teruggestuurd worden binnen 30 dagen na de aankoopdatum. Wanneer de goederen niet gemonteerd, gebruikt of beschadigd zijn en voorzien zijn van de originele labels/barcodes en in de originele verpakking zitten, zullen wij je bestelling terugbetalen of vervangen. De klant is veranwoordelijk voor de verzendkosten behalve wanneer de goederen beschadigd geleverd zijn of de goederen die verstuurd werden niet overeenstemmen met wat besteld werd. In dat geval zullen wij ze vervangen en zul je niet verantwoordelijk zijn voor de verzendkosten. 

Zend je retour/omruiling naar

GEAR2WIN – Returns
Lodewijk de raetstraat 62
3920 Lommel
Belgium

Vul het retour/omruil formulier dat je hieronder kunt downloaden in en stuur het samen met de retour/omruil producten op.

Download retour/omruil formulier

Download het retour document

Voor verdere vragen kun je telefonisch contact opnemen:

Klantenservice (Nederlands): +3211873766

of via onderstaand contactformulier:

Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.